2009年12月17日星期四

Friends are sweets , U're my chocolate ♥


Finally , i'm freedom like a bird . *Lol *


the STPM was finished ! *^^* AFTER our last paper ( chemistry Q&A ),we heading to Sunway pyramid...



我已经老早以前就对考试顶不顺,在考完化学的最后一张,我已经管不得我到底错了多少题,损失了多少分,那一秒之间就把考试抛以脑后之外,我放生啦!!! 我现在是一只自由自在地快活小鸟 !呼呼,(~ o ~)~zZ

去到双威时,已经快要十二点半了,一早七点半起身睡迟了飞奔去八点的考试,每天必定要有一份丰富早餐的我,已经在那边饿到呱呱叫,讲话都没有力气了...于是,我就自作主张要去尝尝闻名已久的Pasta Zanmai~ 我常说朋友是最好的避风港,当然最好的经济拯救所。这一餐是她们请我吃得,当时补庆我的生日。XD 我又可以省下一餐了! \(≧▽≦*)/



FRIDAY

celebration of matt's 21st birthday at Sunway pyramid, Pasta Zanmai AGAIN...



.


Friends are like chocolate cookies...
They are sweet while they last, but when they are gone you want em' back!
Take care my dear friends, we will meet again once a time ...miss u all =)

没有评论:

发表评论